אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תעבורה >> מאסר בפועל לנהג שיכור שפגע במכוניות חונות וגרם לתאונות

מאסר בפועל לנהג שיכור שפגע במכוניות חונות וגרם לתאונות

מאת: יעל גורליק, עו"ד | תאריך פרסום : 14/09/2011 13:28:00 | גרסת הדפסה

לגזר הדין בעניין לשכת תביעות ירושלים (תעבורה) נ' טוואטי

בית המשפט לענייני תעבורה בירושלים גזר 45 ימי מאסר בפועל על נהג שיכור, שגרם לשלוש תאונות דרכים, לא השאיר פרטים לנהגי הרכבים בהם פגע ועבר ברמזור אדום, ובנוסף גזר עליו 45 ימי עבודות שירות, 6 חודשי מאסר על תנאי, וכן פסל את רשיונו ל 4 שנים והטיל עליו קנס של 1,000 ש"ח.

נהג שפגע ברכב חונה, לא השאיר פרטיו על גבי הרכב הפגוע, המשיך בנסיעתו וגרם לתאונת דרכים נוספת כשלא שמר מרחק מרכב שנסע לפניו. למרות הפגיעה, נטש הנהג את המקום מבלי להשאיר פרטיו לנהג הרכב בו פגע, תוך שהוא עובר ברמזור אדום ומזגזג בין כלי רכב, וכך פגע ברכב נוסף, שלישי במספר. לאחר שנתפס, רמת האלכוהול שנמצאה בדמו הייתה 317 מק"ג, והוגש כנגדו כתב אישום בגין עבירות התעבורה שתוארו ולאחר שהודה באישום, הורשע.

בטיעוניה לעונש ציינה המאשימה את חומרת העבירות ואת העובדה כי הנהג כבר הורשע בעבר בגין נהיגה בשכרות, וכן לחובתו הרשעות תעבורה רבות, ולפיכך ביקשה כי יוטל עליו מאסר בפועל למספר חודשים, מאסר על תנאי ופסילת רשיונו שלא תפחת מארבע שנים.

ב"כ הנאשם טען להגנתו, כי הודייתו חסכה מזמנו של בית המשפט, וכי גילו (50) והעובדה כי הינו המפרנס העיקרי של משפחתו המונה ארבע נפשות, מצדיקה התחשבות בעונשו.

סגן הנשיא, השופט יוסף ריבלין ציין, כי הנאשם הורשע בעבר ב 23 עבירות תעבורה, כאשר חודש לאחר שהוגש כתב האישום בתיק זה, הורשע בעבירת נהיגה בשכרות ורשיונו נפסל ל 30 חודשים, כן צוין, כי רמת השכרות שנמצאה בדמו הייתה גבוהה, וזאת בנוסף לשלוש התאונות להן גרם, תוך סיכון הולכי הרגל, וקבע כי העונש הראוי במקרה שכזה הינו מאסר בפועל.

לפיכך נגזרו על הנהג כאמור, 45 ימי מאסר בפועל ו 45 ימי עבודות שירות, 6 חודשי מאסר על תנאי, פסילת רשיון ל 4 שנים וקנס של 1,000 ש"ח.

לגזר הדין בעניין לשכת תביעות ירושלים (תעבורה) נ' טוואטי

למדור: תעבורה

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום תעבורה באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום תעבורה

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ