ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
|
18193-11-12
13/02/2013
|
בפני השופט:
איילת הוך-טל
|
| - נגד - |
התובע:
רון אהרן אלגזי
|
הנתבע:
חברת פרטנר תקשורת בע"מ ח.פ. 520044314
|
| פסק-דין |
פסק דין
עסקינן בתביעה כספית לפיצוי בגין אובדן זמן ועוגמת נפש אשר נגרמו לתובע בגין התנהלות הנתבעת.
טענות התובע
התובע עותר לקבלת פיצוי כספי בסך 9,810 ₪ מאת הנתבעת וזאת בשל התנהלות כושלת ורשלנית מצידה אשר הסבה לו נזקים כספיים בשל אובדן זמן ניכר וכן עוגמת נפש.
התובע הינו לקוח של הנתבעת באמצעות מסלול ייחודי ללקוחות שהינם עובדי חברת אלביט.
ביום 15.2.12 דיווח התובע לנתבעת על אובדן מכשיר טלפון נייד שהיה בשימושה של בתו.
בתו של התובע מתגוררת בנפרד ממנו, כאשר הוא מתגורר בחיפה והיא מתגוררת במעלה אדומים.
על פי הנחיות הנתבעת, התברר לתובע כי הינו זכאי לקבל מכשיר מחודש וזהה למכשיר שאבד. לשם כך, התייצב התובע, כפי הנחיית הנתבעת, במרכז שירות בסמוך למקום עבודתו.
לדברי התובע, נדרש להגיע למרכז השירות שלוש פעמים הן משום שהמכשיר לא הגיע במועד שהובטח והן משום שלאחר שנשלח לכתובתה של בתו במעלה אדומים, התברר כי כרטיס הSIM לא נשלח והיה על התובע להגיע ולקחתו ממרכז השירות.
בהמשך, התברר כי המכשיר החלופי שנשלח מקולקל והתובע הודיע על כך לנתבעת.
לטענת התובע, חרף פניות חוזרות ונישנות לנתבעת על מנת לשגר לו מכשיר תקין, רק לאחר התערבות אנשי הקשר בחברת אלביט, עלה בידו לקבל מאת הנתבעת מכשיר תקין ביום 28.2.12. המכשיר הגיע עם שליח ישירות לכתובתה של הבת במעלה אדומים.
במעמד המשלוח, סירב השליח להמתין על מנת ליטול עימו את המכשיר המקולקל וכך יצא שזה נותר כאבן שאין לה הופכין מונח במגירתה של הבת.
ביום 23.4.12 ,בשיחת בירור מקרית, התברר לתובע כי חוייב בגין המכשיר החלופי המקולקל בסך של 900 ₪ וכן חוייב בתשלום נוסף בגינו על בסיס חודשי בסך 250 ₪.
התובע החל מסכת ברורים לפשר החיובים ובסיומה הוסדר הנושא תוך שהוא מחזיר את המכשיר המקולקל והנתבעת מזכה אותו בגין כל החיובים.
בכך לא תמו "עלילות המכשיר".
בתחילת חודש יולי 2012 אירעה תקלה במכשיר והתובע הגיע לתחנת שרות והפקיד את המכשיר לתיקון ביום 11.7.12.
לדבריו, נאלץ לכתת רגליו חמש פעמים לאחר מכן נוכח הנחיות הנתבעת כי עליו להגיע לאסוף את המכשיר, הבטחות שלא קויימו. המכשיר הוחזר מתיקון רק ביום 22.7.12.
התובע מלין על התנהלות הנתבעת, על העובדה שלצורך ביצוע בירורים ומימוש זכויותיו בהתאם לתנאי ההסכם נאלץ להשחית זמן רב שלא לצורך וזאת בשל טעויות ומחדלים מצד הנתבעת.
התובע טוען כי נאלץ להפסיד 37 שעות עבודה ובהיותו עובד היי-טק מדובר בסכום כספי לא מבוטל של 4810 ₪. בנוסף, עותר לחיוב הנתבעת בגין עוגמת הנפש המרובה שנגרמה לו בסך 5,000 ₪.
טענות הנתבעת