אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> תא"ק 11380-11-13 א.ב. גלובל פוד (2008) בע"מ נ' זינגריס בע"מ

תא"ק 11380-11-13 א.ב. גלובל פוד (2008) בע"מ נ' זינגריס בע"מ

תאריך פרסום : 02/08/2015 | גרסת הדפסה

תא"ק
בית משפט השלום חדרה
11380-11-13
23/07/2015
בפני הרשם:
שמעון רומי

- נגד -
מבקשת/נתבעת:
זינגר'ס בע"מ ח"פ
משיבה/תובעת:
א.ב. גלובל פוד (2008) בע"מ ח"פ
החלטה
 

 

 

התובעת הגישה כנגד הנתבעת תביעה בסדר דין מקוצר, ע"ס 14,524.00₪, בשל מה שמוגדר בכתב התביעה, כ"חיוב הנתבעת בתשלום חובה לתובעת בגין שירותים מקצועיים , ציוד ומענק שהעניקה לה התובעת, וזאת על פי הסכם שנערך בין הצדדים."

בין התובעת, (יבואנית, משווקת ומפיצה של קפה ומוצרים נלווים) לבין הנתבעת (חברה בע"מ) נכרת ב- 20/01/2011 הסכם התקשרות בכתב לאספקת קפה וציוד, שצורף לכתב התביעה כנסח "ב".

ע"פ ההסכם, תקופת ההתקשרות הייתה בת שלש שנים, ובהתאם להוראותיו, ע"פ המפורט בכתב התביעה, "זיכתה את הנתבעת "ב -133 ק"ג קפה שסופק לה ולא חויב בשווי כולל של 10,000₪ ומע"מ" המכונה "מענק ההתקשרות".

הנתבעת לא מילאה אחר חלקה הנטען ע"פ נספח "ב" הנ"ל, ומכאן התביעה לתשלום "מענק ההתקשרות" וכן שווים של 72 ספלים מושאלים בשווי כולל בן 2,500+מע"מ.

 

בקשת הרשות להתגונן נסמכת בתצהירו של עפר זינגרס, מנהל ואחד מן הבעלים של הנתבעת, המפעילה מסעדה.

המצהיר מאשר את עובדת כריתתו של ההסכם הנזכר בכתב התביעה, לצד "לא עובדות" רבות בתצהיר.

המצהיר מפנה לעבר סעיפים אלו ואחרים בהסכם, הקובעים לשיטתו כי אי שביעות רצון של הנתבעת מאופן קיום ההסכם בידי התובעת, מזכה אותה באי החזרתו של "מענק ההתקשרות".

במהלך 27 חודשים קוים ההסכם לשביעות רצון הנתבעת ובתום פרק זמן זה, הודיעה הנתבעת לתובעת על "סיום ההתקשרות" כיוון ש"התגלעו ליקויים חמורים באספקת הסחורה למבקשת, בטיפול שוטף בציוד הקיים..."

 

ביום 04/02/2014, עמד המצהיר לחקירה נגדית על תצהירו בראשיתה נשאל והשיב על הוראותיו השונות של הסכם ההתקשרות ופרשנותן.

העד העיד כי התקשורת בין הצדדים הייתה בעיקרה טלפונית.

העד שלל כי הנתבעת נותרה חייבת לתובעת תשלומים שלא שילמה, אישר כי המסעדה (בבורגתא) נסגרה באפריל 2013, וכי ביוני 2013 נפתחה מחדש, בחדרה ובמיקומה החדש, לא עבדה עם התובעת.

 

סיכומי המבקשת מיום 06/04/2014 מציינים, כי השאלות השנויות במחלוקת הן:

"האם בסיום ההתקשרות , בנסיבות של הרעה משמעותית בשירות שניתן, לאחר 17 חודשי פעילות (מתוך 36 חודשים) , יש משום הפרת חוזה... האם סיום הסכם ההתקשרות בנסיבות המתוארות זכה את המשיבה בהחזר מענק ההתקשרות שניתן..." והאם היה עליה להשיב לתובעת 72 כוסות (ציוד מתכלה, לשיטת הנתבעת).

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ