אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 34637-09-15 אלקלעי ואח' נ' פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ

ת"ק 34637-09-15 אלקלעי ואח' נ' פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ

תאריך פרסום : 19/07/2016 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
34637-09-15
10/07/2016
בפני השופטת:
תמי לוי יטח

- נגד -
תובעים:
1. חוה אלקלעי
2. שמואל אלקלעי

נתבעת:
1. פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ
2. ח"פ 511636292

פסק דין
 

 

 

לפניי תביעה שעניינה דרישה לקבלת פיצוי מהנתבעת שהינה מארגנת טיולים לחו"ל, בגין שינוי מועדי הטיסה , שינוי זהות חברת התעופה, הארכת משך ההמתנה לטיסת ההמשך ואיסוף התובעים מוקדם מהנדרש לטיסת החזרה לישראל.

 

טענות התובעים

 

1.ביום 2/3/2015 הזמינו התובעים טיול מאורגן מהנתבעת לסקנדינביה. הטיול תוכנן ליום 14/7/2015.

 

2.תנאי הטיול פורטו בתכנית הטיול שנמסרה לתובעים. בתכנית פורטו בין היתר, מועדי הטיסות ויעדיהן. עוד צוין כי חברת התעופה תהיה חברת לופטהנזה וכי הטיסה מתל-אביב תצא בשעה 05:00 לפרנקפורט, ותגיע בשעה 08:05. לאחר כשעת המתנה בשדה תעופה בפרנקפורט, תצא טיסת ההמשך לשטוקהולם, כששעת ההגעה היא 11:15.

 

3.ביום 7/7/15 קיבלו התובעים דואר מייל ממדריך הטיול, ובו התבקשו להגיע לשדה התעופה באיחור של כשעה מהשעה שנקבעה. התובע מס' 2 יצר קשר טלפוני עם המדריך, אז התברר לו להפתעתו כי טיסת המעבר וזמני הטיסה וחברת התעופה השתנו.

 

4.ביום 9/7/2015 קיבלו התובעים מהנתבעת במייל את כרטיסי הטיסה, ומהם עולה כי אכן חלו שינויים מהאמור בתכנית הטיול. יעד טיסת המעבר השתנה ובמקום שהטיסה מתל-אביב תצא באמצעות חברת התעופה לופטהנזה לפרנקפורט ומפרנקפורט לשטוקהולם, צויין כי הטיסה מתל-אביב תצא באמצעות חברת תעופה אוסטריאן, כשהטיסה מתל-אביב תצא בשעה 06:20, הגעה לווינה בשעה 09:10, המתנה בשדה התעופה בווינה משך כ- 4 שעות והמראה משם לשטוקהולם בשעה 12:55.

מהשינויים הנ"ל עולה כי הטיסה מתל אביב יצאה באיחור של שעה, וכי זמן ההמתנה לטיסת ההמשך הוא של כ-4 שעות בשדה התעופה בווינה במקום כשעה בהתאם לתכנית המקורית. התובע מס' 2 מדגיש כי על פי לוח הטיסות המקורי, הטיסה לשטוקהולם הייתה מגיעה בשעה 11:15 בעוד שלאור שינוי לוח הטיסות התובעים הגיעו לשטוקהולם רק בשעה 15:15.

 

5.בעקבות השינויים האמורים, פנו התובעים לנתבעת , עוד בטרם יציאתם לחו"ל , במכתב מיום 12/7/2015. במכתב זה הביעו התובעים מחאתם על השינויים שבוצעו ודרשו קבלת פיצוי בגין כך. בתגובה למכתב זה, מנהל הנתבעת מר דודו שפירא, הציע לתובעים לבטל את השתתפותם בטיול ללא חיוב בדמי ביטול, ותוך החזר כספי מלא. התובעים סרבו להצעה, לא הסכימו לבטל את הטיול ודרשו פיצוי כספי.

 

6.פרט לשינויים האמורים בטיסות וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך, התובעים מציינים כי הטיול התנהל כסדרו ולשביעות רצונם.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ