ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
|
37368-10-15
06/07/2016
|
בפני הרשם בכיר:
נדים מורני
|
| - נגד - |
תובע:
שחר נוס
|
נתבעת:
אב אל שרותי חשמל ח.פ. 512330473
|
| פסק דין |
1.התובע הגיש תביעה קטנה כנגד הנתבעת ע"ס 6,000 ₪.
התובע טען בתביעתו כי ביום 28/11/14 רכש מקרר מדגם תקה 10.
התובע טען כי רכש את המקרר עקב תצוגת אורות יפה בדלתותיו (תאורת לדים) וכי בתאריך 11/2/15 האורות בדלת השמאלית נכבו.
טכנאי מטעם הנתבעת אשר בדק את המקרר הודיע לתובע שיש להחליף את הדלת והבטחות הנתבעת לספק דלת חדשה לא קוימו ובכל פעם שהתובע היה פונה לנתבעת, היא היתה מודיעה שהדלת זומנה מהיבואן וייקח זמן.
התובע טען גם כי ביום 16/8/15 התקלקל הצג הדיגיטלי של המקרר אשר הוחלף ע"י הנתבעת למחרת בצג אחר בשפה הטורקית שלא אפשר לתובע להשתמש בו.
2.נציג הנתבעת אישר בעדותו כי במקרר נמצאים 4 דלתות וידיות הדלתות כוללות תאורת לדים וכי התאורה של אחת הדלתות אכן התקלקלה.
נציג הנתבעת טען כי הזמין מהיבואן דלת חילופית וכשראה שאספקת הדלת התעכבה, הוא דאג לתיקון התאורה המקולקלת ביום 16/8/15.
הנציג העיד גם שלוח הפיקוד של המקרר התחיל לעשות בעיות ביום 16/8/15 והוא הוחלף באחר חדש שהתברר שהוא מציג את הנתונים בשפה הטורקית, אשר הוחלף בשנית ללוח אחר בשפה האנגלית ביום 13/10/15.
נציג הנתבעת העיד שהתקלה בלוח התצוגה אינה משביתה את המקרר, בניגוד לטענת התובע שהמקרר הושבת לתקופה של יומיים.
3.התובע העיד שהוא הפסיד 5 ימי עבודה על מנת להמתין להגעת הטכנאים מטעם הנתבע ואף התקלקל מזון שהיה במקרר בשווי של כ-400 ₪.
התובע העיד שהוא נאלץ להדליק את החדר שבו נמצא המקרר, מאחר ותאורת הלד באחת הדלתות לא דלקה.
התובע אישר בעדותו כי כיום המקרר תקין.
דיון והכרעה:
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת