אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 53151-01-17 חגאג נ' שיפרס

ת"ק 53151-01-17 חגאג נ' שיפרס

תאריך פרסום : 17/09/2017 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות פתח תקווה
53151-01-17
13/09/2017
בפני הרשם:
הבכיר אייל דוד

- נגד -
התובעת:
אורטל חג'אג'
הנתבעת:
אתי שיפרס(פאות רוקט)
פסק דין

רקע

1.לפני תביעה במסגרתה מבקשת התובעת לחייב את הנתבעת להשיב לה סך של 7,000 ₪ כספי התמורה ששולמו עבור רכישת פאה נוכרית.

טענות התובעת

2.התובעת ביקשה לרכוש פאה נוכרית לרגל מסיבת בר המצווה של בנה הבכור. לצורך מטרה זו, ביום 13/03/16 הגיעה התובעת במיוחד מעיר מגוריה חדרה לעיר בני ברק. התובעת ביקרה במספר סלוני פאות ברחוב רבי עקיבא, מדדה פאות שונות והשוותה מחירים. למרות שבסלון פאות אחר הוצעה לתובעת פאה אחרת במחיר של 5,000 ₪ בלבד, החליטה התובעת לרכוש פאה נוכרית בסלון הפאות של הנתבעת, במחיר יקר יותר בסך של 7,000 ₪, מכיוון שהתרשמה מדברי הנתבעת כי הפאות שהיא מוכרת איכותיות יותר מפאות הנמכרות בסלוני פאות אחרים.

3. התובעת ביצעה מספר מדידות של הפאה אותה היא בחרה והדגישה בפני העובדות של הנתבעת, כי היא מעוניינת בפאה באורך מסוים, כפי שעולה מהתמונות של הפאה שהוגשו ע"י התובעת לתיק. התובעת חבשה את הפאה לראשה ואז עובדת הנתבעת החלה בתספורת של הפאה, במטרה להתאימה לבקשותיה של התובעת.

4.ביום 18/04/16 הגיעה התובעת לבני ברק כדי לקבל את הפאה המוכנה, בעיצובה הסופי ואז הבחינה שהפאה קצרה יותר במספר סנטימטרים מהאורך הרצוי לה. זאת, בניגוד לבקשתה המפורשת בעת רכישת הפאה ומדידתה. התובעת התריעה על כך בפני הנתבעת, אולם למרות זאת , עקב חולשתה הסכימה התובעת לקבל את הפאה ולא להשאירה אצל הנתבעת.

5.התובעת נזכרה בדיעבד שבעת ביצוע התספורת לפאה, הייתה העובדת-הספרית נרגשת מאוד ושקועה בשיחה אישית עם עובדת אחרת. לכן, העובדת לא הייתה מרוכזת כנדרש וברשלנותה קיצרה את הפאה יתר על המידה.

6.בין התובעת לנתבעת התקיימו מספר שיחות טלפוניות, במסגרתן התעניינה התובעת כיצד לסרק את הפאה שנרכשה במיוחד עבור מסיבת הבר מצווה של בנה.

7.התובעת חבשה את הפאה לראשה בעת מסיבת הבר מצווה לבנה ואז התברר לה כי לא רק שהפאה קצרה מדי, שערותיה יבשות ומתנפחות. בשיחות טלפוניות נאמר לתובעת שאין אפשרות לטפל בפאה דרך הטלפון ולכן עליה להגיע עם הפאה לבני ברק. מסיבות שונות נבצר מהתובעת במשך חודשים ארוכים להגיע מחדרה לבני ברק. לכן, רק ביום 26/10/16 הגיעה התובעת אל סלון הנתבעת כדי לערוך את הבירור הנדרש.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ