ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
|
8389-06-17
13/09/2017
|
בפני השופט:
הרווי גרובס
|
- נגד - |
תובע:
משה ברנשטיין
|
נתבע:
חיים אדרי ת"ז 068643048
|
פסק דין |
ביום 28.2.17 התובע מסר לנתבע שהוא בעל ומנהל מכבסה בשם מכבסת צח נתניה, שני מעילים לניקוי יבש. אחד מעיל מסוג משי והשני מעיל מסוג בד רגיל.
התובע התייצב לאחר מספר ימים לקבל את המעילים אך הנתבע דחה אותו שהניקוי עדיין לא הסתיים.
התובע טוען שהוא התייצב בחנות במכבסה 4,5 פעמים עד שהתברר לו שהמעיל מבד חזר נקי ושלם ואילו המעיל ממשי נפגע בצורה חמורה.
התובע ביקש פיצוי כספי תוך טענה שמעיל משי חדש יעלה כ-2,500 ₪.
הנתבע סירב לתת פיצוי כספי אלא הציע לתובע שניתן לשלוח לו את המעיל לצורך "חידוש החומר" אך הצעה זו לא הייתה מקובלת על התובע.
על סמך טענות אלו, התובע עותר בפני לפיצוי בסכום של 10,000 ₪.
מלבד העלות של המעיל הוא טוען שהוא בזבז זמן יקר ונעדר מעבודתו תוך כדי הפניות החוזרות לנתבע.
עמדת הנתבע היא שבעת שהתובע מסר לו את שני המעילים, הנתבע הבהיר לתובע שמצבו של מעיל המשי היה גרוע ושיהיה קשה מאוד לבצע ניקוי לאור החומר שממנו הוא מורכב.
על אף זאת התובע הפציר בו בכל זאת לשלוח את המעיל לניקוי.
אין מחלוקת על כך שהמעיל חזר במצב פגום.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת