ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
|
22104-06-15
22/10/2015
|
בפני השופט:
הרווי גרובס
|
- נגד - |
תובעת:
ענת גלזנר
|
נתבעת:
אינטרנט רימון ישראל 2009 בע"מ
|
פסק דין |
1.זו תביעה לפיצוי כספי בסכום של 1,689 ₪ כנגד הנתבעת חברת אינטרנט רימון בע"מ (להלן: "הנתבעת"). ביום 29.3.09 החלה התובעת לרכוש שירותי אינטרנט מהנתבעת וביום 12.10.13 החלה לרכוש אינטרנט מחברה נוספת – חברת נטויז'ן ועל כן לטענת התובעת החיוב של הנתבעת בעבור שרותי האינטרנט היה צריך להיפסק.
לטענת התובעת בחודש אוקטובר 2013, כאשר התחברה לחברת נטויז'ן, שלחה באמצעות פקס לנתבעת הודעת ביטול.
2.הנתבעת טוענת כי בחברתה מופעלת מערכת ממוחשבת וכל פקס או טלפון שמגיע, נקלט במערכת ומתועד ע"י המערכת.
הפקס ששלח ע"י הנתבעת לא התקבל אצל הנתבעת, לא נקלט במערכת ועל כן לא היה עליה לדעת כי התובעת מעוניינת להפסיק את ההתקשרות עמה.
החיובים בוצעו דרך כרטיס האשראי ולטענת התובעת לא הבחינה עד ליום 1.3.15 כי הינה משלמת על שירותי האינטרנט לנתבעת. ביום 1.3.15 כשהבחינה בחיובים, צלצלה התובעת לנתבעת ודרשה להפסיק את השירות עמה והנתבעת אכן הפסיקה את החיובים והספקת האינטרנט לתובעת. עוד הציעה הנתבעת לזכות את התובעת בעבור 3 החודשים כמחוות שירות, אך התובעת דחתה את ההצעה.
3.לאחר ששמעתי את טענות הצדדים, ולאחר ששקלתי דברי נציג הנתבעת, החלטתי לדחות את התביעה, ולהלן הנימוקים לכך:
א.אין מחלוקת על כך שהתובעת שילמה לנתבעת בעבור שרותי האינטרנט, והנתבעת סיפקה לתובעת שירותי אינטרנט עד ליום 1.3.15, היום בו התקשרה התובעת לנתבעת וביקשה להתנתק.
ב.טענת התובעת כי שלחה פקס בחודש אוקטובר 2013 לנתבעת, על מנת להפסיק את ההתקשרות עמה לא הוכחה בראיה ממשית כלשהי ואין כל הוכחה כי הנתבעת אכן קיבלה וראתה את הפקס המדובר.
ג.כמו כן, ביום 1.3.15 מרגע שהודיעה התובעת לנתבעת כי איננה מעוניינת בשירותיה, נתקה הנתבעת את התקשרותה עם התובעת וחדלה מלחייב אותה בתשלום החודשי שבוצע עד אותו היום.
ד.עפ"י הראיות שוכנעתי כי אין מקום לפצות את התובעת בגין החודשים בהם התובעת הייתה מחוברת בחברת אינטרנט נוספת מאחר והתובעת לא הרימה את נטל ההוכחה ולא הוכיחה כי אכן ביקשה לבטל את ההתקשרות עם הנתבעת.
ה.על התובעת היה לוודא כי אכן הנתבעת קיבלה את הפקס לידיה ופעלה להפסקת ההתקשרות עמה.
אשר על כן, אני דוחה את התביעה.