ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
|
32488-07-14
22/02/2015
|
בפני הרשמת:
סיגל אלבו
|
- נגד - |
תובעים:
1. טלי כהן 2. אייל המר
|
נתבעת:
חוות עומרי בע"מ
|
פסק דין |
זוהי תביעה לפיצויים בשל נזקים שלטענת התובעים נגרמו להם בשל אי מתן שירות ראוי וזלזול בלקוח על ידי הנתבעת.
טענות התובעים
-
התובעת 1 (להלן: "התובעת") נטלה את בתה לטיפול בחרדות ופחדים על ידי רכיבה טיפולית אצל הנתבעת, המנהלת חווה לרכיבה על סוסים.
-
בפגישה שנערכה בין התובעת לנציגת הנתבעת, הגב' שלומית, ביום 9.6.14, נאמר לתובעת כי לשם הצלחת הטיפול יש לבצע 10 טיפולים בני חצי שעה בעלות של 180 ₪ לכל טיפול, וכי חל איסור לבטל או לדחות טיפול בהתראה של פחות משבוע ימים לפני הטיפול. עוד נאמר לתובעת, כי הצלחת הטיפול תלויה בהתמדה. התובעת שילמה לנתבעת עבור עשרה טיפולים סכום של 1,800 ₪.
-
ביום 11.6.14, התקיים טיפול ראשון, ביום 18.6.14 התקיים טיפול שני וביום 24.6.14 התקיים טיפול שלישי. לעניין הטיפול השלישי מציינת התובעת, כי הנתבעת שינתה את מועד הטיפול המקורי, וכי נאלצה בלית ברירה להתאים עצמה ללוח הזמנים של מדריכת הנתבעת.
-
ביום 2.7.14 הגיע התובעת עם בתה לביצוע טיפול. בשל שריפה, נחסם הכביש למושב אורה, בו מצויה חוות הטיפולים. התובעת ניסתה ליצור קשר עם הנתבעת, אך לא היה מענה לטלפון. בשעה 19:00 בערב התקשרה המדריכה ושאלה מדוע לא הגיעה בתה של התובעת. התובעת השיבה לה כי לא היתה תשובה טלפונית.
-
ביום 7.7.14 קיבלה התובעת הודעה כי לא יתקיים הטיפול שנקבע ליום 9.7.14. התובעת התקשרה לנציגת הנתבעת, ביקשה לבטל את הטיפולים בטענה שאין רצף של שיעורים. נציגת הנתבעת לא הציעה פיצוי ואף גבתה מהתובעת סכום עבור שלושה מפגשים.
-
התובעת דורשת לחייב את הנתבעת בפיצוי בסכום של 20,000 ₪ בשל זלזול במטופל, אי עמידה בלוחות זמנים ובגין עגמת הצער והאכזבה שנגרמו לבתה בשל אי המשך הטיפולים.
טענות הנתבעת
-
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת