אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> טייטר נ' מרום שירותים ואחזקה.

טייטר נ' מרום שירותים ואחזקה.

תאריך פרסום : 13/08/2018 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
4433-10-17
01/03/2018
בפני הרשם הבכיר:
צחי אלמוג

- נגד -
התובע:
נתן טייטר
הנתבעת:
מרום שירותים ואחזקה
פסק דין

 

הרקע הכללי וטענות התובע

ביום 25/7/16 רכש התובע מכונת כביסה מחברת "ניופאן". ביום 7/8/17 הגיע טכנאי מטעם הנתבעת כדי לחברת את מכונת הכביסה.

הטכנאי הציע לתובע לעשות ביטוח למקרר ולמכונת הכביסה שברשותו. במקרר התובע נשרפו נורות והייתה בעיית תאורה, ועל כן טכנאי הנתבעת הציע ביטוח ל-6 שנים בעלות של 2,378 ₪. הטכנאי ציין כי הביטוח כולל הגעת טכנאי להחלפת הנורות של המקרר ללא עלות ועד שבוע ימים, קרי עד ליום 15/8/17. עד ליום הגשת התביעה לא הגיע שום טכנאי לטפל בתקלה ועל כן עותר התובע לסך 5,000 ₪.

טענות הנתבעת

טכנאי מטעם הנתבעת הגיע לבית התובע לצורך התקנה והדרכה של מכונת הכביסה. בסיום הביקור רכש התובע בין היתר "שירות תיקונים" (ביטוח) למכונת הכביסה ולמקרר L.G שברשותו לתקופה בת 5 שנים נוספות בתמורה לסך של 1,661 ₪ .

באותו מעמד רכש התובע מוצרים נוספים למכונת הכביסה בסך של 717 ₪, נקבע כי התובע ישלם באמצעות כרטיס האשראי ב-36 תשלומים וכל תשלום בסך של 66 ₪ .

באף שלב התובע לא רכש מהנתבעת אחריות מורחבת ומוגבלת אלא רכש שירותי תיקונים למכונת הכביסה ולמקרר ביתו. משנודע לנתבעת כי עקב שגגה של אחד עובדיה נכתב על הקבלה בכתב יד כי התובע יהא זכאי להחלפת נורה ללא תשלום נוסף ועל אף שלהערה זו אשר נכתבה בכתב יד אין ולא היה כל תוקף, אישרה הנתבעת לתובע החלפת נורה במקרר ללא כל תשלום מצדו אך התובע לא הסתפק בכך ודורש פיצוי על עוגמת נפש.

חסרונו של הרכיב במקרר אינו גורע מהאפשרות לעשות בו שימוש תקיף ורציף מאחר ומדובר בעניין של תאורה פנימית בלבד.

במעמד הדיון חזרו הצדדים על טענותיהם.

 

בקבלה שמסר טכנאי הנתבעת לתובע נרשם מאחור בכתב יד כי בין התאריכים 7.8.17 עד 15.8.17 יגיע טכנאי ללא עלות להחליף תאורה ללא כסף נוסף. לא יגיע טכנאי עד התאריך 15.8.17 הכל בטל ומבוטל. הנתבעת עצמה לא התכחשה לכיתוב זה.

 

בקבלה עצמה מפורט כי התמורה שולמה עבור אחריות למכונת כביסה ומקרר עד 7.8.2022 וכן עבור מחדש כביסה, שקע הגנה ובזוקה מורכבת. קרי, מעבר לתקופת אחריות מורחבת נרכשו גם מוצרים שונים במעמד ביקור הטכנאי.

 

אין מחלוקת כי עד ליום 15.8.17 לא הגיע טכנאי מטעם הנתבעת לביתו של התובע. כפי שאמר נציג הנתבעת בדיון:

 

זה היה בחודש אוג' 2017, לאחר התנהלות טלפונית שהיתה מול התובע ומול רעייתו ולאחר שביררנו את הנושא והטכנאי רשם מה שרשם, הצענו לתובע לקבל את הנורות ללא תשלום, הוא סירב. הצענו לו את זה בחודש ספט' או אוק' לפני הגשת התביעה. הוא סירב ודרש פיצוי כספי נוסף.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ