אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 6653-09-13 אדורם נ' אידיאל טורס (1982)(ישראל) בע"מ ואח'

ת"ק 6653-09-13 אדורם נ' אידיאל טורס (1982)(ישראל) בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 16/06/2015 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
6653-09-13
11/08/2014
בפני הרשם הבכיר:
ניר נחשון

- נגד -
התובעת:
טובה אדורם
הנתבעות::
1. אידיאל טורס (1982)(ישראל) בע"מ
2. VIA DELLA CHESA
3. 68-21019 SOMMA LOMBARDO )AV

פסק-דין

 

1.עניינה של התביעה שלפניי נסוב סביב תביעה כספית, חוזית ופיצויים בגין נזק לא ממוני,

בעטיו של עיכוב במסירת מזוודת התובעת בתום טיסה שביצעה לאיטליה לצורכי נופש.

 

פרשת התביעה:

 

2.בקיץ 2012 רכשה התובעת כרטיסי טיסה לאיטליה מהנתבעת 2 באמצעות הנתבעת 1. לאחר הנחיתה, ביום 30.8.12, בשדה התעופה בוורונה התברר, כי מזוודת התובעת לא הגיעה ליעדה. התובעת פנתה לנציגי הנתבעת 2 מילאה טופס לאיתור כבודה. במסגרת זו, פקידה מטעם הנתבעת 2 מסרה בידי התובעת טופס בו צויין מידע, לפיו, זכאית התובעת לרכוש פריטים חיוניים עד שתאותר המזוודה ותימסר לידיה.

 

3.לטענת תובעת, אי-מסירת המזוודה הסבה לה עוגמת נפש רבה, זאת, נוכח העובדה, כי במקום הנופש שרר מזג אוויר חורפי בעוד שהיא הגיעה מהארץ בלבוש קייצי. כמו כן, לתובעת נגרם בזבוז זמן יקר בכך שנאלצה להיות טרודה ברכישת מוצרים חיוניים תחת הנאה מהנופש. בלית ברירה רכשה התובעת מספר פריטים הכרחיים ביותר כפרטי לבוש והנעלה. לתובעת נגרמו הוצאות ישירות של 256.45 יורו.

 

4.במהלך הנופש פנתה התובעת לנציגי הנתבעת 2 במטרה לברר מה עלה בגורל המזוודה. פניות התובעת נשאו פרי והמזוודה אותרה ונשלחה והגיעה לאיטליה ביום 1.9.12 אך נמסרה לתובעת רק ביום 3/9/12, כיממה אחת בלבד לפני הטיסה חזרה לישראל.

 

פרשת ההגנה:

 

5.הנתבעת 2 מודה, הלכה למעשה, בטענות העובדתיות של התובעת ואף ניהלה דין ודברים עימה במסגרתו ביקשה לפצותה בגין ההוצאות הישירות שנגרמו לה וכן, נזקים לא ממוניים בסך כולל של 1,500 ₪, זאת, בין היתר, על מנת לסיים המחלוקת מחוץ לכותלי בית משפט. דא עקא, התובעת דרשה פיצוי גבוה יותר בגין נזק לא ממוני באופן שלא ניתן היה להגיע לפשרה.

 

6.לטענת הנתבעת 2 האיחור במסירת המזוודה לא נגרם כתוצאה ממעשה או מחדל של חברת התעופה, אלא, מסיבה שאינה ידועה לה. כמו כן, לטענתה, המזוודה נמסרה לתובעת ביום 1.9.12 באיחור של 3 ימים בלבד. עוד מוסרת הנתבעת 2, כי עשתה כל אשר לאל ידה למסור לתובעת את המזוודה בהקדם האפשרי.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ