אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> זיו נ' ניו פ.א.ר. בילדינג יאיר שטרן 12 בע"מ ואח'

זיו נ' ניו פ.א.ר. בילדינג יאיר שטרן 12 בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 02/07/2024 | גרסת הדפסה

ת"א
בית המשפט המחוזי תל אביב -יפו
71335-03-24
26/06/2024
בפני השופט:
יעקב שקד

- נגד -
תובע/מבקש:
יוסי זיו
עו"ד שי בבאי
נתבעים:
1. ניו פ.א.ר. בילדינג יאיר שטרן 12 בע"מ
2. גונן קסטנבאום
3. כלל חברה לביטוח בע"מ
4. מכלול מימון נדל"ן בע"מ

עו"ד גונן קסטנבאום
החלטה
 

 

לפניי בקשה למתן צווים זמניים.

 

רקע עובדתי והליכים קודמים

 

  1. מזה מספר שנים נמצא הבניין ברחוב יאיר שטרן 12 בקריית אונו, על המקרקעין הידועים כגוש 6497 חלקה 298, תחת פרויקט התחדשות עירונית (חיזוק) מכוח תמ"א 38 (להלן – הבניין ו – הפרויקט).

     

  2. הנתבעת 1, ניו פ.א.ר בילדינג יאיר שטרן בע"מ (להלן – הנתבעת 1), הינה חברה קבלנית העוסקת בבנייה וייזום פרויקטים שהוקמה לצורך ביצוע הפרויקט.

     

    מנהל הנתבעת 1 ובעל המניות בה הוא מר רפי אשמי (דו"ח רשם החברות נספח 1 לתגובה; להלן – אשמי), והוא קרוב משפחתו של התובע - המבקש, העותר לסעדים הזמניים (עמ' 5 לפרוטוקול, ש' 27).

     

  3. ביום 27.6.13 נחתם הסכם תמ"א בין הנתבעת 1, כיזם, לבין דיירי הבניין, לשם ביצוע עבודות שיפוץ, חיזוק ועיבוי של המבנה הקיים, בניית תוספת ממ"ד, מרפסת שמש ומחסן לדירות הקיימות ובניית עד 10 דירות חדשות שהנתבעת תהיה רשאית למכור (נספח 2 לתגובה; להלן הסכם התמ"א ו - דירות היזם).

     

    לצורך מימון הפרויקט, נחתם ביום 26.12.18 בין הנתבעת 1 לנתבעות 3-4 הסכם מימון וליווי (נספח 3 לתשובה; להלן – הנושות המובטחות ו - הסכם המימון), במסגרתו הוסכם כי הנושות המובטחות תספקנה לנתבעת 1 מסגרת אשראי, וכן תספקנה לרוכשי דירות היזם בטוחות כחוק, דהיינו פוליסות לפי חוק המכר (דירות) (הבטחת השקעות של רוכשי דירות), התשל"ה – 1974 (להלן – חוק המכר דירות) וכן ערבויות נוספות.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.

 



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ